Instagram Google Plus Pinterest

Shoppingbag

Veelgestelde vragen

In onderstaand overzicht met veelgestelde vragen kun je vast een antwoord vinden op je vraag, maar onze medewerkers staan ook dagelijks voor je klaar. Onze contactgegevens vind je hier.

Heb je vragen? We staan je graag te woord. Bekijk onze contactpagina voor een compleet overzicht met alle contactmogelijkheden. We zijn je natuurlijk ook graag van dienst op Facebook of Instagram.

Bij Home by Marije hoef je geen account aan te maken om te kunnen bestellen, maar het is wel erg handig.

In je eigen account kun je altijd de status van je bestelling inzien en heb je toegang tot je eerdere bestellingen en facturen. Ook kun je jouw favoriete producten onthouden door deze op het verlanglijstje te plaatsen.

Lees meer informatie over de voordelen van een account of direct jouw eigen Home by Marije account registreren.

We versturen alle bestellingen met een pakketpostservice. De verzendkosten zijn € 6,95. Heeft je bestelling een totale waarde van 50 euro of meer, dan wordt je bestelling gratis verzonden.

Klik hier voor meer informatie over verzending en verzendkosten.

We leveren alle producten uit eigen voorraad, dus je hebt je bestelling snel in huis. Doorgaans worden alle bestellingen binnen 1 werkdag geleverd.

Als je op werkdagen voor 16.00 uur besteld, dan wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden.

Klik hier voor meer informatie over verzending en verzendkosten.

Bij HotKiss kun je betalen met de bekende en populaire betaalmethoden zoals iDeal, PayPal en creditcard (MasterCard en VISA). Er wordt gewerkt aan de mogelijkheid van "achteraf betalen", dit is momenteel helaas nog niet beschikbaar.

Klik hier voor meer informatie over de betaalmogelijkheden bij Home by Marije.

Normaal gesproken ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling per e-mail. Heb je geen bevestiging ontvangen, controleer dan eerst het volgende:

  • Kijk in de map "spam" of "ongewenste items"
    Soms wordt de bevestiging gezien als ongewenste e-mail. Kijk daarom eerst in de map met "ongewenste items" of "spam". Grote kans dat je daar alsnog de bevestiging vind.
     
  • Controleer je e-mailadres
    Log in je op je Home by Marije account en controleer je persoonlijke gegevens. Uiteraard kun je ook in je persoonlijke account de bevestiging van je bestelling downloaden. Heb je geen account? Neem dan even contact met onze klantenservice.

Ruilen of retourneren is geen probleem. Je kunt je ruil- of retourafspraak maken binnen 14 dagen na ontvangst via je account of per email. Wel zijn er enkele uitzonderingen voor retourzendingen.

Producten uit de SALE kunnen wel worden geretourneerd, we geven echter geen geld terug. In plaats daarvan ontvang je shoptegoed ter waarde van het product. Dit shoptegoed kun je vervolgens weer besteden in de webshop van Home by Marije.

Lees meer over ruilen of retourneren

© 2023 Home by Marije - Algemene voorwaarden - Sitemap - Privacy Policy - Contact